Kuulisimme mielellämme ehdotuksesi! Huomasitko verkkosivustolla tai tilauksen aikana jotain, mitä voisimme parantaa? Ilmoita siitä meille yhteydenottolomakkeella, joka on asiakaspalvelusivumme alareunassa. Palautteesi avulla voimme parantaa palveluamme entisestään tulevaisuudessa.
Haluamme tarjota sinulle parasta mahdollista palvelua. Et silti välttämättä ole tyytyväinen siihen, miten ovat asiat menneet. Haluaisimme ratkaista asian yhdessä.
Haluatko tehdä valituksen? Lähetä se meille yhteydenottolomakkeella, joka löytyy asiakaspalvelusivumme alareunasta. Jokaiseen valitukseen suhtaudutaan erittäin vakavasti. Kun saamme viestisi, tutkimme valituksen, ja saat vastauksen 14 päivän kuluessa.
Teitkö valituksen, mutta et ole tyytyväinen ratkaisuun? Siinä tapauksessa lähetä kuvaus valituksestasi sisäisen myynnin johtajallemme kirjallisesti. Lähetä kirje alla olevaan osoitteeseen ja mainitse siinä "valitus".
Gomibo
attn. Manager Binnendienst
Postbus 2023
9700 VC Groningen
The Netherlands
Jos emme todella löydä ratkaisua yhdessä, voit ottaa mukaan riippumattoman eurooppalaisen ODR-foorumin.