Haluatko vaihtaa tai peruuttaa tilauksesi? Olemme pahoillamme, että tilauksesi ei vastannut odotuksiasi, mutta autamme sinua tietysti selvittämään asian. Rekisteröi tuotteesi vihreän painikkeen kautta, tai lue lisätietoja tältä sivulta.
Kaikki Gomibon tuotteet voidaan palauttaa maksutta 31 päivän kuluessa niiden vastaanottamisesta. Kun olet rekisteröinyt palautuksesi, sinulla on 14 päivää aikaa lähettää tuote takaisin meille.
Oletko palauttamassa kuulokkeita?
Hygieniasyistä palautettavien kuulokkeiden on oltava käyttämättömät. Palautatko kuulokkeet, jotka eivät ole enää puhtaat? Tällöin veloitetaan 12,50 euron puhdistuskulut.
Eikö vaatimukset täyty?
Mietityttääkö, että et ehkä täytä vaatimuksiamme? Siinä tapauksessa voimme tulla vastaan puolitiehen ja löytää hyvän ratkaisun. Tarkistamme tuotteesi huolellisesti kun se saapuu, ja katsomme mitä vaihtoehtoja voimme tarjota sinulle. Pidämme sinut tietysti aina ajan tasalla. Sinä päätät mikä vaihtoehto sopii sinulle parhaiten ja mitä tuotteellesi tapahtuu.
Haluatko mieluummin toisen värin tai tuotteen, vai haluatko peruuttaa tilauksesi? Me järjestämme asian puolestasi. Voit vaihtaa tai peruuttaa tilauksesi 31 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta, ja tämä on täysin maksutonta. Jos peruutat tilauksesi, palautettava ostohinta mukaan lukien mahdolliset lähetyskulut (pl. lisämaksulliset toimitusvaihtoehdot, kuten kirjattu posti tai vakuutettu lähetys) hyvitetään pankkitilillesi 5 arkipäivän kuluessa.
Tehdasasetukset
Ennen kuin palautat laitteen meille on tärkeää, olet suorittanut tehdasasetuksien palautuksen laitteellasi. Tämä poistaa laitteesta kaikki asetukset, sovellukset, sekä kuvat. Onko laitteesi iPhone? Varmista, että Find My iPhone -toiminto on poistettu käytöstä. Tämä on tärkeää, sillä emme muuten pysty kokonaisvaltaisesti tutkimaan puhelinta emmekä pysty poistamaan laitteessa olevia tiedostoja ja kuvia. Voit tehdä varmuuskopion näiden tiedostojen säilyttämiseksi. Selitämme, kuinka voit varmuuskopioida sekä nollata laitteesi laitetukisivulla.
Jos et noudata näitä ohjeita, emme välttämättä pysty suorittamaan tarkastusta tai korjauksia ja laitteesi arvo voi heikentyä palautuksen yhteydessä. Lisätietoa tällaisesta arvonalennukesta löydät tältä sivulta.
Kun olet rekisteröinyt tuotteesi, saat ilmaisen osoitetarran, jolla voit palauttaa tuotteen meille. Voit seurata pakettisi kulkua koodilla, jonka saat kun tilauksesi lähetetään, ja me lähetämme sinulle sähköpostia heti, kun olemme vastaanottaneet pakettisi. Vaihdamme tai peruutamme tämän jälkeen tilauksesi. Pidämme sinut ajan tasalla sähköpostitse, jotta tiedät tarkalleen mitä on tekeillä.
Viallinen tuote on todella ärsyttävä, mutta me autamme sinua! Tutustu Takuu & korjaukset -sivuumme.
Ennen kuin palautat tuotteen meille, sinun on palautettava laite tehdasasetuksiin. Tämä poistaa kaikki tiedostot ja tiedot. Voit tehdä varmuuskopion näiden tiedostojen ja tietojen säilyttämiseksi. Laitetuessa selitämme, miten voit varmuuskopioida ja nollata laitteesi.
Yksityistilausten palauttamiseen voit käyttää peruutuslomaketta, mutta se ei ole pakollista. Lisäksi voit tehdä sen vielä nopeammin oma tili -sivun kautta.
(Tämä lomake on täytettävä ja palautettava vain, jos haluat peruuttaa sopimuksen)
- Vastaanottaja: MobielWerkt B.V., Waagstraat 1, 9712 JX Groningen, The Netherlands, Sähköposti: info@gomibo.fi:
- Minä/Me (*) täten ilmoitan/ilmoitamme sopimuksen perumisesta koskien (*) seuraavien tuotteiden ostamista (*)/ palveluiden tarjoamista (*).
- Tilattu pvm (*)/ vastaanotettu pvm (*)
- Kuluttajan (kuluttajien) nimi
- Kuluttajan (kuluttajien) osoite
- Kuluttajan (kuluttajien) allekirjoitus (koskee vain paperimuotoista tiedonantoa)
- Päivämäärä
(*) Yliviivaa soveltumattomat kohdat tai täytä kohdat jotka soveltuvat.