Takuu & korjaukset

Onko tuotteessasi jokin ongelma? Ei hätää, me autamme sinua. Rekisteröi tuotteesi korjattavaksi käyttämällä vihreää painiketta, tai lue lisätietoja tältä sivulta.

Rekisteröi tuote korjattavaksi >


Kaikkiin meiltä ostettaviin tuotteisiin sovelletaan lakisääteistä takuuta ja valmistajan takuuta. Tämä tarkoittaa sitä, että tuotteen tulisi toimia kuten kuluttaja voi kohtuudella odottaa.


Takuu

Meille on tärkeää, että laitteesi korjataan asianmukaisesti ja nopeasti. Siksi työskentelemme parhaiden korjausyritysten kanssa, joilla on laitteesi valmistajan myöntämä sertifikaatti. Näin voimme taata valmistajan standardien mukaisen korjauksen. Kun ostat meiltä puhelimen, sinulla on oikeus lakisääteiseen takuuseen, mutta joillakin tuotteilla on myös valmistajan takuu. Tämän takuun myöntää valmistaja itse. Lakisääteinen ja valmistajan takuu päättyvät samaan aikaan, jolloin lakisääteinen takuu toimii ensisijaisena takuuna ja valmistajan takuuta voidaan pitää lisäyksenä tähän.


Huoltoliike määrittää kuuluuko vika takuun piiriin vai ei.

  • Laitteessasi on ohjelmisto-ongelmia tai jokin muu vika, jota et ole itse aiheuttanut
    Jos laitteesi lakkaa toimimasta valmistusvirheen vuoksi, korjaus kuuluu takuun piiriin ja on maksuton. Tuote toimitetaan takaisin maksutta korjauksen jälkeen. Mieluiten tietysti vältämme sen, että tuotteesi täytyy lähettää korjattavaksi. Onneksi voit ratkaista monet ohjelmisto-ongelmat myös itse. Tarkista siis aina yleiset ongelmat ja ratkaisut sivu ennen kuin lähetät laitteesi korjattavaksi.

    Ota huomioon: Onko laitteessasi myös käyttövaurioita? Huoltoliike korjaa aina kaikki viat tuotteen laadun takaamiseksi. Osittainen korjaaminen ei ole mahdollista. On siis mahdollista, että saat siihen liittyvän hintalaskelman.

  • Laitteessasi on käyttövaurioita
    Takuu ei koskaan kata putoamis-, isku-, vesi-, tai painevahinkoja. Takuu raukeaa myös, jos tuotteen toimintaan vaikuttava lika tai tuotteen virheellinen puhdistus on aiheuttanut tuotteeseen vaurioita. Lisäksi takuu raukeaa, jos laitteen avaa kolmas osapuoli eli henkilö, jolla ei ole valmistajan lupaa. Näissä tapauksissa saat aina hintalaskelman. Voit sen jälkeen itse päättää, haluatko korjauttaa tuotteesi kyseisellä hinnalla.

Korjaukset, joita takuu ei kata

Tuotteesi valmistaja valitsee huoltoliikkeet, jotka saavat suorittaa takuukorjauksia. Kun tuotemerkin sertifioima taho on suorittanut korjauksen, tuotteesi alkuperäinen takuuaika alkaa uudelleen. Nämä huoltoliikkeet käyttävät aina alkuperäisiä osia ja tarkistavat tuotteesi kokonaisuudessaan, jotta kaikki toimii niin kuin pitääkin ja tuotteesi vastaa valmistajan standardeja. Tämän vuoksi takuun piiriin kuulumattoman korjauksen hintalaskelma voi joskus olla odotettua kalliimpi.

Onko puhelimessasi käyttövaurioita, eikä takuu näin ollen kata korjausta? Siinä tapauksessa voit myös valita, että puhelimesi korjataan omalla alueellasi muussa kuin sertifioidussa huoltoliikkeessä. Nämä tahot ovat usein edullisempia ja nopeampia, ja joskus ne myös tarjoavat mahdollisuuden käyttää alkuperäisiä osia. Muista, että korjauksen jälkeen et ole enää oikeutettu valmistajan takuuseen.

Huom! Jos annat laitteen korjaukseen sertifioimattomalle taholle, menetät laitteesi takuun. Siksi suosittelemme tätä vain, jos tuotteesi vika ei kuulu takuun piiriin tai jos tuotteesi takuuaika päättyy muutaman kuukauden kuluessa.


Rekisteröi laitteesi korjattavaksi

Ikävä kuulla, että sinulla on ongelmia puhelimesi tai tablettisi kanssa! Onneksi voimme ratkaista asian puolestasi. Annamme kaikille laitteillemme aina 2 vuoden takuun. Korjaukset kestävät yleensä 5‒10 arkipäivää. Jos huoltoliikkeen on tilattava osia, korjaus voi kestää hieman kauemmin.

Palauta laitteesi aina tehdasasetuksiin ennen kuin lähetät sen korjattavaksi. Onko sinulla Apple iPhone? Varmista siinä tapauksessa, että Etsi iPhoneni -toiminto on poistettu käytöstä. Muuten laitettasi ei voida korjata.


Rekisteröi tuote korjattavaksi >


Rekisteröi lisävarusteesi korjattavaksi

Viallinen lisävaruste vaikeuttaa elämää, mutta me autamme ratkaisemaan tilanteen. Annamme kaikille lisävarusteille aina vähintään 6 kuukauden takuun.



Oletko lähettämässä nappikuulokkeet korjattavaksi?
Hygieniasyistä lähettämäsi nappikuulokkeet tulee olla puhtaat. Jos lähetät meille nappikuulokkeet joita ei ole puhdistettu, veloitamme 12.50€:n suuruisen puhdistusmaksun. Ammattilaisen suorittaman puhdistuksen jälkeen nappikuulokkeet lähetetään korjattavaksi.

Vinkki! Maksoiko lisävarusteesi alle 30 €? Jos näin on, lähetä kuva rikkoutuneesta tuotteestasi yhteydenottolomakkeella, joka löytyy asiakaspalvelusivumme alareunasta. Näin voimme auttaa sinua nopeammin.


Rekisteröi tuote korjattavaksi >


Palauta laitteesi tehdasasetuksiin

Ennen kuin lähetät laitteesi korjattavaksi, on tehtävä tehdasasetusten palautus. Tämä toiminto poistaa kaikki asetukset, sovellukset ja kuvat laitteestasi. Voit luoda varmuuskopion tiedostoista ja asetuksista, jotta voit palauttaa ne myöhemmin. Laitetuessa selitämme, miten voit varmuuskopioida ja nollata laitteesi.