Varastossa:Toimitus 1-4 arkipäivän kuluessa

Usein kysytyt kysymykset Samsung Galaxy A05s

  • Vastaa:

    Samsung käyttää Region Lockia estääkseen puhelinten myynninalueen ulkopuolisen välityksen. Region Lockilla varustetun Samsung-älypuhelimen tunnistaa laatikossa olevasta tarrasta, jossa lukee "EUROPEAN SIM CARD ONLY".

    Tämä voi aiheuttaa ongelmia, jos haluat käyttää toista kuin eurooppalaista SIM-korttia. Aluelukko on onneksi helppo muuttaa. Sinun täytyy soittaa puheluita yhteensä viiden minuutin ajan eurooppalaisella SIM-kortilla. Sen jälkeen voit käyttää mitä tahansa SIM-korttia missä tahansa. On siis tärkeää, että teet tämän ennen kuin lähdet ulkomaille ja käytät ulkomaista SIM-korttia.

    Euroopan alueeseen kuuluvat kaikki EU-maat sekä seuraavat maat: Liechtenstein, Islanti, Norja, Sveitsi, Albania, Andorra, Bosnia ja Hertsegovina, Pohjois-Makedonian tasavalta, Monaco, Montenegro, San Marino, Serbia ja Vatikaani. Näissä maissa sinun ei siis tarvitse huolehtia aluelukituksesta.

  • Vastaa:

    Laitteen sisäisen tallennustilan lisäksi voit käyttää myös pilvitallennustilaa. Voit ladata sinne valokuvia ja videoita, jotta sinun ei tarvitse enää säilyttää niitä puhelimessasi. Ne ovat edelleen käytettävissä puhelimessasi pilvipalvelun kautta, mutta ne eivät enää vie tilaa puhelimesi muistissa. Näin puhelimesi pysyy nopeana ja tallennustila täyttyy hitaammin. Esimerkkejä pilvitallennuspalveluista ovat iCloud, Dropbox, Google Drive ja Microsoft OneDrive.

  • Vastaa:

    Jos saat "kameravirhe" -ilmoituksen, se on usein helppo korjata. Voit ensin yrittää poistaa tiedot kamerasovelluksesta ja tehdä ohjelmistopäivityksen. Seuraa näitä ohjeita:

    • Vaihe 1: Siirry asetuksiin ja valitse sitten sovellukset/sovellusten hallinta
    • Vaihe 2: Etsi kamerasovellus ja napsauta sitä
    • Vaihe 3: Napsauta "pakota lopetus", sitten "tyhjennä välimuisti" ja "poista tiedot"
    • Vaihe 4: Yhdistä laite langattomaan verkkoon
    • Vaihe 5: Siirry asetuksiin, sitten laitetietoihin, ja suorita ohjelmistopäivitys.

      Jos nämä toimet eivät tehoa, virheilmoituksen voi korjata myös toisella tavalla. Laitteen palauttaminen tehdasasetuksiin ratkaisee ongelman lähes aina. Huomaa: saatat menettää sovelluksesi ja tietosi. Tee siis ensin niistä varmuuskopio. Nollaus voidaan tehdä seuraavasti:

    • Vaihe 1: Siirry asetuksiin
    • Vaihe 2: Siirry kohtaan tilit/käyttäjä ja varmuuskopiointi
    • Vaihe 3: Napsauta "Tee varmuuskopio ja palauta"
    • Vaihe 4: Valitse "Palauta oletustiedot" ja seuraa ohjeita
  • Vastaa:

    Jos palautat tai lähetät Android-laitteen korjattavaksi, Google-tilisi on poistettava laitteesta. Voit poistaa Google-tilisi noudattamalla seuraavia ohjeita:

    1. Siirry asetuksiin
    2. Napsauta "Tilit" ja katso, onko siellä Google-tilejä
    3. Napsauta Google-tiliä ja valitse "Poista". Itse Google-tiliäsi ei poisteta, vaan se vain kytketään pois laitteestasi.
  • Vastaa:

    Joissakin puhelimissa etukamera ja läheisyysanturi on sijoitettu näyttöön. Läheisyystunnistin vilkkuu heti, kun viet puhelimen lähemmäs korvaa. Tällöin näyttää siltä, että näytössä on kuollut pikseli.

    Tuo vilkkuva valkoinen pikseli ei ole kuollut pikseli, vaan läheisyysanturi, joka sammuttaa näytön puhelun aikana estääkseen tahattoman näytön koskettamisen.

Kaikki kysymykset ja vastaukset

Kunnioitamme yksityisyyttäsi

Käytämme evästeitä, pikseleitä ja vastaavia tekniikoita, joiden ansiosta voit käyttää verkkosivustoamme parhaalla mahdollisella tavalla. Voit lukea lisää tietosuojastamme. Klikkaamalla "Hyväksy kaikki" hyväksyt näiden tekniikoiden käytön. Kohdassa "Asetukset" voit valita palvelut tai hylätä ne. Voit peruuttaa tai muuttaa yksittäisiä suostumuksiasi milloin tahansa.