- Home
- Puhelin
- Samsung
- Samsung Galaxy S24 5G Enterprise Edition
- Samsung Galaxy S24 128GB S921 Musta Enterprise Edition
- Vinkkejä ja niksejä
Samsung Galaxy S24 128GB S921 Musta Enterprise Edition - Vinkkejä ja niksejä
Vinkkejä ja niksejä aiheesta Samsung Galaxy S24 128GB S921 Musta Enterprise Edition
Usein kysytyt kysymykset Samsung Galaxy S24 5G Enterprise Edition
Vastaa:
Samsung käyttää Region Lockia estääkseen puhelinten myynninalueen ulkopuolisen välityksen. Region Lockilla varustetun Samsung-älypuhelimen tunnistaa laatikossa olevasta tarrasta, jossa lukee "EUROPEAN SIM CARD ONLY".
Tämä voi aiheuttaa ongelmia, jos haluat käyttää toista kuin eurooppalaista SIM-korttia. Aluelukko on onneksi helppo muuttaa. Sinun täytyy soittaa puheluita yhteensä viiden minuutin ajan eurooppalaisella SIM-kortilla. Sen jälkeen voit käyttää mitä tahansa SIM-korttia missä tahansa. On siis tärkeää, että teet tämän ennen kuin lähdet ulkomaille ja käytät ulkomaista SIM-korttia.
Euroopan alueeseen kuuluvat kaikki EU-maat sekä seuraavat maat: Liechtenstein, Islanti, Norja, Sveitsi, Albania, Andorra, Bosnia ja Hertsegovina, Pohjois-Makedonian tasavalta, Monaco, Montenegro, San Marino, Serbia ja Vatikaani. Näissä maissa sinun ei siis tarvitse huolehtia aluelukituksesta.
Vastaa:
Jos saat "kameravirhe" -ilmoituksen, se on usein helppo korjata. Voit ensin yrittää poistaa tiedot kamerasovelluksesta ja tehdä ohjelmistopäivityksen. Seuraa näitä ohjeita:
- Vaihe 1: Siirry asetuksiin ja valitse sitten sovellukset/sovellusten hallinta
- Vaihe 2: Etsi kamerasovellus ja napsauta sitä
- Vaihe 3: Napsauta "pakota lopetus", sitten "tyhjennä välimuisti" ja "poista tiedot"
- Vaihe 4: Yhdistä laite langattomaan verkkoon
Vaihe 5: Siirry asetuksiin, sitten laitetietoihin, ja suorita ohjelmistopäivitys.
Jos nämä toimet eivät tehoa, virheilmoituksen voi korjata myös toisella tavalla. Laitteen palauttaminen tehdasasetuksiin ratkaisee ongelman lähes aina. Huomaa: saatat menettää sovelluksesi ja tietosi. Tee siis ensin niistä varmuuskopio. Nollaus voidaan tehdä seuraavasti:
- Vaihe 1: Siirry asetuksiin
- Vaihe 2: Siirry kohtaan tilit/käyttäjä ja varmuuskopiointi
- Vaihe 3: Napsauta "Tee varmuuskopio ja palauta"
- Vaihe 4: Valitse "Palauta oletustiedot" ja seuraa ohjeita
Vastaa:
Joissakin puhelimissa etukamera ja läheisyysanturi on sijoitettu näyttöön. Läheisyystunnistin vilkkuu heti, kun viet puhelimen lähemmäs korvaa. Tällöin näyttää siltä, että näytössä on kuollut pikseli.
Tuo vilkkuva valkoinen pikseli ei ole kuollut pikseli, vaan läheisyysanturi, joka sammuttaa näytön puhelun aikana estääkseen tahattoman näytön koskettamisen.
Vastaa:
Yleensä takuu ei kata elektronisten laitteiden vesivaurioita. Tämä johtuu siitä, että vesivahinko kuuluu käyttäjävahinkoihin. Valmistaja ei voi antaa tästä takuuta, koska se ei voi vaikuttaa laitteen käyttöön.
Monissa laitteissa, kuten älypuhelimissa, älykelloissa ja aktiivisuuden seurantalaitteissa on vesitiiviysarvo, joka ilmoitetaan koodilla, kuten IP68 tai 5ATM. Näiden sertifioitujen vedenpitävyyslaitteiden vesivahingot eivät myöskään kuulu takuun piiriin. Tämä johtuu siitä, että laitteen vedenpitävä tiiviste saattaa kulua normaalin käytön seurauksena. Yritä siis aina välttää laitteesi kastumista, vaikka se olisikin vedenpitävä.
Vastaa:
Joskus saattaa käydä niin, että tiettyjen vakiosovellusten kieli on asetettu alkuperäiskielelle. Kun poistat päivitykset Galaxy Appsista ja käynnistät laitteen uudelleen, tekstin pitäisi olla haluamallasi kielellä. Seuraa näitä ohjeita:
- Vaihe 1: Siirry asetuksiin ja valitse sitten sovellukset/sovellusten hallinta
- Vaihe 2: Napsauta "Sovellusten hallinta"
- Vaihe 3: Etsi "Galaxy Apps" ja napsauta sitä
- Vaihe 4: Napsauta oikeassa yläkulmassa olevaa "Lisää" -painiketta
- Vaihe 5: Napsauta oikeassa yläkulmassa olevaa "poista päivitykset" -painiketta
- Vaihe 6: Napsauta uudelleen "Poista"
- Vaihe 7: Klikkaa "Ok"
- Vaihe 8: Käynnistä puhelin uudelleen.