Hinnat

Toimimme päivähintoihin perustuen. Tämä tarkoittaa, että hinnat voivat muuttua milloin tahansa, joko nousten tai laskien. Koska vaihtuvuus on varastossamme nopeaa, voimme tarjota parhaan hinnan milloin tahansa. Voimassa ovat verkkosivustolla tällä hetkellä näkyvät hinnat. Kaikki hinnat, jotka ilmoitetaan ollessasi sisäänkirjautuneena yritystilille, ovat arvonlisäverottomia.

Onko sinulla kysyttävää hinnoistamme? Lue siinä tapauksessa alta löytyvät usein kysytyt kysymykset.


Usein kysytyt kysymykset

  • Eilen ostamani laite on tänään edullisempi. Miten se on mahdollista?

    Käytämme päivittäin vaihtuvia hintoja. Voi siis olla, että päivähinta poikkeaa esimerkiksi siksi, että tietynlaista laitetta on vähemmän saatavilla. Näin saat aina parhaan ajankohtaisen hinnan, mikä johtaa siihen, että hinta vaihtelee päivittäin.

  • Täytyykö minun maksaa lisämaksuja Gomibon verkkosivuilta ostamistani tuotteista?

    Kaikki hinnat ovat ilman veroja ja muita valtion määräämiä maksuja.

  • Miten arvonlisäveron kanssa toimitaan?

    Et maksa arvonlisäveroa, jos tilaat yritysasiakkaana Alankomaiden ulkopuolelta. Kun teet tilauksen, veloitamme sinulta aluksi arvonlisäveron. Tilauksen tekemisen jälkeen laadimme manuaalisesti laskun, jossa ALV on 0%, ja tämän jälkeen tilauksen voi maksaa arvonlisäverottomana. Lähetä tilausnumerosi osoitteeseen business@gomibo.fi, jonka jälkeen valmistelemme kyseisen 0% ALV laskun.

  • Voinko saada lisäalennusta tilauksestani?

    Kun tilaat vähintään 10 samanlaista laitetta, tarkistamme, onko lisäalennus mahdollinen. Tämä koskee myös lisävarusteita, lukuun ottamatta Mobilize-lisävarusteita, joihin sovelletaan vähintään 50:n samanlaisen tuotteen vähimmäistilausmäärää. Tämän lisäksi tutkimme mahdollisuutta lisäalennukseen myös silloin, jos teet erilaisia laitteita sisältävän, vähintään 15 laitetta käsittävän tilauksen. Lähetä sähköpostia osoitteeseen business@gomibo.fi saadaksesi hintatarjouksen valitsemistasi laitteista. Pienempiin määriin sovelletaan Gomibo-yritystililläsi näkyvää hintaa.

  • Olen saanut hintatarjouksen. Kuinka kauan se on voimassa?

    Käytämme päivittäisiä hintoja. Vahvista siis hintatarjous mahdollisimman pian vastaanottopäivänä, jotta voit varmistua tarjotusta hinnasta. Suurten pyyntöjen osalta olemme riippuvaisia saatavuudesta kyseisenä ajankohtana. Tämän etuna on, että voimme aina tarjota täsmällisen hinnan.

  • Yritysasiakkaiden hinnat näyttäisivät olevan samat kuin kuluttajahinnat. Onko tämä oikein?

    Tämä ei ole oikein. Kun olet kirjautunut sisään Gomibo-yritystilillesi, yritysasiakkaiden hinnat latautuvat automaattisesti verkkosivulle ilman arvonlisäveroa. Jos haluat vertailla yritys- ja kuluttajahintoja, käytä toista selainta tai incognito-ikkunaa.

  • Onko mahdollista, että hinta yritysasiakkaille on korkeampi kuin kuluttajahinta?

    Tuotteemme ovat usein edullisempia yritysasiakkaille kuin yksittäisille asiakkaille. On kuitenkin olemassa myös poikkeuksia. Tämä johtuu siitä, että käynnissä voi olla kampanja, joka alentaa vähittäishintaa. Lisäksi laite voi olla hyvin harvinainen ja kysyntä ylittää tarjonnan. Tämän seurauksena hinnat ovat automaattisesti korkeammat, mutta yksittäisiin ostoihin liittyy usein suurempia lisäostoksia, kuten lisävarusteita, vakuutuksia ja liittymäsopimuksia, jotka voivat johtaa siihen, että kuluttajahinta on joskus alhaisempi. Näin voimme myös edistää paikallista aktivointia. Tämän ansiosta saamme valmistajilta enemmän tuotteita ja siten myös paremmat hinnat. Lisäksi yksittäisenä asiakkaana on usein mahdollista tilata vain yksi laite, kun taas yritysasiakkaana rajoituksia on vähemmän.