Onko sinulla kysyttävää toimituksesta tai toimitusajasta? Katso usein kysytyt kysymykset alta.
Lähetämme paketit Alankomaiden sisällä sekä Belgiaan PostNL:n kautta. UPS tai DHL hoitaa pakettien kuljetuksen kaikkiin muihin Euroopan maihin. Toimitus Euroopan sisällä on maksutonta. Tuotekohtainen arvioitu toimitusaika on ilmoitettu verkkosivustollamme. Toimitusaika muuttuu kun valitset eri maan.
Kyllä, tarjoamme suoratoimituksia (dropshipping) maksutta. Kun tilauksesi toimitetaan suoraan loppuasiakkaalle, käytämme laatikkoa, jossa ei ole logoja. Tilaukseen liitetään lähetysluettelo ilman hintoja ja sinun yhteystiedoillasi. Loppuasiakas ei näe, että tuotteet ovat peräisin Gomibosta. Suoratoimituspalvelumme on saatavilla vakiona Gomibon yritysasiakaille. Jokaisen tilauksen yhteydessä sinun on ilmoitettava ostoskorissa, haluatko hyödyntää tätä maksutonta vaihtoehtoa.
Huomaa: Suoratoimitusvaihtoehto on käytettävissä toimitukseen ainoastaan samassa maassa kuin missä (laskutus)osoitteesi sijaitsee.
Osatoimitusta ei luoda automaattisesti. Lähetä sähköpostia osoitteeseen business@gomibo.fi ja ilmoita tilausnumerosi. Lähetämme sinulle sitten kaikki varastostamme löytyvät tuotteet. Tuotteet, joita ei ole varastossa, lähetetään automaattisesti heti, kun niitä on jälleen saatavilla.
Tämä on oikein. Suurten tilausten kohdalla käsittelemme osatoimitukset tällä tavoin. Tuotteet sijoitetaan erilliseen tilaukseen, ja maksu siirretään alkuperäisestä tilauksesta tähän erilliseen tilaukseen.
Toimitamme tilatut tuotteet heti, kun maksu näkyy järjestelmässämme. Jos maksoit pankkisiirrolla, kestää 1‒2 arkipäivää ennen kuin maksu näkyy järjestelmässämme. Jos maksoit jollakin muulla maksutavalla, tilauksesi lähetetään välittömästi.
Jos vahvistat hintatarjouksen ennen klo 17.00, tilaus käsitellään samana päivänä. Jos myös maksu vastaanotetaan tuona päivänä, tilauksesi lähetetään vielä samana päivänä.
Jos kaikkia tuotteita on varastossa ja maksu on suoritettu, voit olettaa, että tilauksesi toimitetaan verkkosivustolla ilmoitetun toimitusajan mukaisesti. Jos lähetyksen seurantakoodi ei tuo selvyyttä asiaan, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen business@gomibo.fi. Selvitämme sitten, miksi paketti on viivästynyt.
Lähetämme tuotteet heti kun niitä on saatavilla. Löydät arvioidun toimitusajan omalta tililtäsi.