Tilaukseni

Omalta tililtäsi löydät yhteenvedon kaikista tekemistäsi tilauksista. Sieltä näet tilauksen tämänhetkisen tilan ja voit hoitaa maksamattomia maksuja. Löydät sivulta myös jokaisen tilaamasi laitteen IMEI- ja EAN-numeron.

Onko sinulla kysyttävää tilaukseesi liittyen? Tutustu siinä tapauksessa alta löytyviin usein kysyttyihin kysymykset.


Usein kysytyt kysymykset

  • Mikä on tilaukseni tila?

    Tilauksesi tämänhetkisen tilan näet aina tilauksen tiedot -sivulta. Tämä tila päivitetään reaaliaikaisesti. Nämä tiedot ovat samat, kuin mitkä myös asiakaspalvelulla tai yritystiimillä on käytössään, joten voimme tarjota sinulle ainoastaan samat tiedot jotka näet myös itse tältä sivulta. Pidämme sinut ajan tasalla tilauksesi edistymisestä myös sähköpostitse! Saamasi Track & Trace -koodin avulla näet tarkalleen, missä pakettisi on.

  • Mistä löydän tilaukseen liittyvän laskun?

    Tilauksen tiedot -sivulta löydät yhteenvedon kaikista tekemistäsi tilauksista sekä tilauksiin liittyvät asiakirjat. Löydät sieltä myös mahdolliset luottolaskut. (Luotto)laskut voidaan ladata PDF-muodossa.

  • Voinko saada laskuni toiseen sähköpostiosoitteeseen?

    Kyllä, yritystilillä on mahdollista vastaanottaa talousviestintää eri sähköpostiosoitteeseen. Tilille on asetettu oletusarvoisesti pääsähköpostiosoite, johon kaikki Gomibon yhteydenotot lähetetään. Voit myös määrittää sähköpostiosoitteen, johon lähetetään vain taloudellisia asioita koskevia viestejä. Maksuja, laskuja, ja maksumuistutuksia koskevat sähköpostit lähetetään molempiin sähköpostiosoitteisiin. Haluaisitko käyttää tätä palvelua? Ilmoita meille osoitteeseen business@gomibo.fi, mitkä pää- ja lisäsähköpostiosoitteet haluat ottaa käyttöön.

  • Haluan muuttaa asiakastietojani tai toimitusosoitettani. Miten se tapahtuu?

    Lähetä sähköpostia osoitteeseen business@gomibo.fi ja ilmoita mitä haluat muuttaa, niin muutamme tiedot puolestasi välittömästi. Saatamme tehdä joitakin lisätarkistuksia muutoksiin liittyen.

  • Miten asetan uuden salasanan yritystililleni?

    Napsauta kirjautumisikkunasta löytyvää "Unohditko salasanasi?" -vaihtoehtoa. Sen avulla voit vaihtaa salasanasi nopeasti ja helposti! Eikö tämä toimi? Lähetä siinä tapauksessa sähköpostia osoitteeseen business@gomibo.fi ja pyydä uutta salasanaa. Tämän jälkeen nollaamme salasanasi ja lähetämme sinulle uuden salasanan sähköpostitse saman (arki)päivän aikana.