Myynnin jälkeiset palvelut

Olemme edelleen valmiina auttamaan sinua, myös tilauksen jälkeen, esimerkiksi silloin, kun laitteesi ei toimi odotetulla tavalla. Monet ongelmat voikin ratkaista itse Laiteongelmien ratkaiseminen itse-aivun avulla.

Etkö löytänyt ratkaisua ongelmaasi tai onko sinulla kysyttävää tuotteen palauttamiseen liittyen? Alta löydät usein kysyttyjä kysymyksiä takuuaikaan, korjaukseen, vaihtoon ja peruutuksiin liittyen.


Usein kysytyt kysymykset

  • Olen saanut viallisen laitteen. Mitä voin tehdä?

    Jos ilmoitat meille viasta viiden (5) arkipäivän kuluessa laitteen vastaanottamisesta, voit palauttaa sen meille. Ilmoita ongelmasta osoitteeseen business@gomibo.fi saadaksesi lisäohjeita. Mainitse samassa sähköpostiviestissä tilausnumerosi, tuotteen nimi, ja lyhyt kuvaus viasta.


    Oletko ilmoittamassa vikaa viiden arkipäivän jälkeen? Lähetäthän myös siinä tapauksessa vikailmoituksen sähköpostiimme. Voimme siten auttaa korjauksen kanssa.

  • Gomibon kautta saamani laite on mennyt rikki. Mitä voin tehdä?

    Oletko yritysasiakas? Siinä tapauksessa voit rekisteröidä tuotteen korjattavaksi itse Samsungin, OnePlussan, Asuksen tai Oppon verkkosivuilla. Jos kyseessä on Apple, Asus, OnePlus, Oppo, tai Samsung, voit rekisteröidä laitteen itse valmistajan verkkosivujen kautta, kunhan laitteella on vielä voimassa oleva valmistajan myöntämä takuu. Applella takuuaika on vuoden, kun taas muilla merkeillä se kestää kaksi vuotta.

    Onko kyseessä toinen merkki? Voit rekisteröidä laitteesi korjattavaksi lähettämällä sähköpostia osoitteeseen business@gomibo.fi. Ilmoita viestissä tilausnumerosi, laitteen nimi ja lyhyt kuvaus laitteessa ilmenneestä viasta.

  • Gomibon kautta saamani Apple iPhone on mennyt rikki. Mitä voin tehdä?

    iPhonet voidaan rekisteröidä korjattavaksi vuoden kuluessa ostopäivästä Applen kautta. Takuun toinen vuosi toteutuu Gomibon kautta. Ilmoita laite lähettämällä sähköpostiviesti osoitteeseen business@gomibo.fi, joka sisältää IMEI-numeron, tilausnumeron, sekä kuvauksen viasta.

  • Olen jälleenmyyjä ja minulla on viallinen laite, jolle ei ole käytettävissä korjauspistettä. Mitä voin tehdä?

    Jos kyseessä on Fairphone, Google-puhelin, OnePlus, Vivo tai Xiaomi, voit rekisteröidä laitteen korjattavaksi osoitteen business@gomibo.fi kautta. Mainitse sähköpostiviestissä IMEI-numero ja tilausnumero. Kun olet rekisteröinyt laitteen, puhelin voidaan lähettää meille.

  • Lähetin laitteeni korjattavaksi. Miten saan tilapäivityksen?

    Korjaus kestää yleensä 5‒10 arkipäivää. Onko sinulla kysyttävää korjauksen tilasta? Ota yhteyttä tekniseen palveluumme tavallisen asiakaspalvelun kautta. Mainitse myös tilausnumerosi.

  • Lähetin laitteeni korjattavaksi, ja nyt olen saanut korjausliikkeeltä hkustannusarvion. Miten se toimii?

    Kustannusarviossa selitetään miksi takuu on evätty. Valmistajan takuu ei kata esimerkiksi putoamis-, isku- ja vesivahinkoja. Onko sinulla kysyttävää kustannusarvion nähtyäsi? Lähetä kysymyksesi tekniselle osastollemme tavallisen asiakaspalvelun kautta ja liitä mukaan tilausnumerosi.

  • Voinko peruuttaa tilaukseni tai vaihtaa tuotteeni?

    Yritysasiakkaana peruuttaminen tai vaihtaminen ei yleensä ole mahdollista. Ostitko puhelimen enintään viikko sitten ja haluat vaihtaa sen toiseen väriin tai malliin? Lähetä tilausnumero ja peruutuksen syy osoitteeseen business@gomibo.fi. Me tutkimme sitten mahdollisuuksia.

  • Olen saanut väärän tuotteen. Mitä voin tehdä?

    Onko laite esimerkiksi eri värinen kuin tilaamasi? Rekisteröi laite osoitteen business@gomibo.fi kautta, ja ilmoita viestissä IMEI-numero ja tilausnumero. Voit tilata oikean tuotteen itse verkkosivustomme kautta, ja me hyvitämme virheellisesti tilatun laitteen.