Olemme edelleen valmiina auttamaan sinua, myös tilauksen jälkeen, esimerkiksi silloin, kun laitteesi ei toimi odotetulla tavalla. Monet ongelmat voikin ratkaista itse Laiteongelmien ratkaiseminen itse-aivun avulla.
Etkö löytänyt ratkaisua ongelmaasi tai onko sinulla kysyttävää tuotteen palauttamiseen liittyen? Alta löydät usein kysyttyjä kysymyksiä takuuaikaan, korjaukseen, vaihtoon ja peruutuksiin liittyen.
Jos ilmoitat meille viasta viiden (5) arkipäivän kuluessa laitteen vastaanottamisesta, voit palauttaa sen meille. Ilmoita ongelmasta osoitteeseen business@gomibo.fi saadaksesi lisäohjeita. Mainitse samassa sähköpostiviestissä tilausnumerosi, tuotteen nimi, ja lyhyt kuvaus viasta.
Oletko yritysasiakas? Siinä tapauksessa voit rekisteröidä tuotteen korjattavaksi itse Samsungin, OnePlussan, Asuksen tai Oppon verkkosivuilla. Jos kyseessä on Apple, Asus, OnePlus, Oppo, tai Samsung, voit rekisteröidä laitteen itse valmistajan verkkosivujen kautta, kunhan laitteella on vielä voimassa oleva valmistajan myöntämä takuu. Applella takuuaika on vuoden, kun taas muilla merkeillä se kestää kaksi vuotta.
Onko kyseessä toinen merkki? Voit rekisteröidä laitteesi korjattavaksi lähettämällä sähköpostia osoitteeseen business@gomibo.fi. Ilmoita viestissä tilausnumerosi, laitteen nimi ja lyhyt kuvaus laitteessa ilmenneestä viasta.
iPhonet voidaan rekisteröidä korjattavaksi vuoden kuluessa ostopäivästä Applen kautta. Takuun toinen vuosi toteutuu Gomibon kautta. Ilmoita laite lähettämällä sähköpostiviesti osoitteeseen business@gomibo.fi, joka sisältää IMEI-numeron, tilausnumeron, sekä kuvauksen viasta.
Jos kyseessä on Fairphone, Google-puhelin, OnePlus, Vivo tai Xiaomi, voit rekisteröidä laitteen korjattavaksi osoitteen business@gomibo.fi kautta. Mainitse sähköpostiviestissä IMEI-numero ja tilausnumero. Kun olet rekisteröinyt laitteen, puhelin voidaan lähettää meille.
Korjaus kestää yleensä 5‒10 arkipäivää. Onko sinulla kysyttävää korjauksen tilasta? Ota yhteyttä tekniseen palveluumme tavallisen asiakaspalvelun kautta. Mainitse myös tilausnumerosi.
Kustannusarviossa selitetään miksi takuu on evätty. Valmistajan takuu ei kata esimerkiksi putoamis-, isku- ja vesivahinkoja. Onko sinulla kysyttävää kustannusarvion nähtyäsi? Lähetä kysymyksesi tekniselle osastollemme tavallisen asiakaspalvelun kautta ja liitä mukaan tilausnumerosi.
Yritysasiakkaana peruuttaminen tai vaihtaminen ei yleensä ole mahdollista. Ostitko puhelimen enintään viikko sitten ja haluat vaihtaa sen toiseen väriin tai malliin? Lähetä tilausnumero ja peruutuksen syy osoitteeseen business@gomibo.fi. Me tutkimme sitten mahdollisuuksia.
Onko laite esimerkiksi eri värinen kuin tilaamasi? Rekisteröi laite osoitteen business@gomibo.fi kautta, ja ilmoita viestissä IMEI-numero ja tilausnumero. Voit tilata oikean tuotteen itse verkkosivustomme kautta, ja me hyvitämme virheellisesti tilatun laitteen.