Myynnin jälkeiset palvelut

Olemme edelleen valmiina auttamaan sinua, myös tilauksen jälkeen, esimerkiksi silloin, kun laitteesi ei toimi odotetulla tavalla. Monet ongelmat voikin ratkaista itse Laiteongelmien ratkaiseminen itse-aivun avulla.

Etkö löytänyt ratkaisua ongelmaasi tai onko sinulla kysyttävää tuotteen palauttamiseen liittyen? Alta löydät usein kysyttyjä kysymyksiä takuuaikaan, korjaukseen, vaihtoon ja peruutuksiin liittyen.


Usein kysytyt kysymykset

  • Olen saanut viallisen laitteen. Mitä voin tehdä?

  • Gomibon kautta saamani laite on mennyt rikki. Mitä voin tehdä?

  • Gomibon kautta saamani Apple iPhone on mennyt rikki. Mitä voin tehdä?

  • Olen jälleenmyyjä ja minulla on viallinen laite, jolle ei ole käytettävissä korjauspistettä. Mitä voin tehdä?

  • Lähetin laitteeni korjattavaksi. Miten saan tilapäivityksen?

  • Lähetin laitteeni korjattavaksi, ja nyt olen saanut korjausliikkeeltä hkustannusarvion. Miten se toimii?

  • Voinko peruuttaa tilaukseni tai vaihtaa tuotteeni?

  • Olen saanut väärän tuotteen. Mitä voin tehdä?